وبلاگ رستوران گیلانی رفسنجان

مقالات و آموزش ها

بهترین رستوران در رفسنجان

بهترین رستوران در رفسنجان

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در این مقاله سعی بر این بوده است :

تا شما را با شهر کهن و زیبای رفسنجان آشنا سازیم.

به معرفی بهترین رستوران در رفسنجان پرداختیم.

ویژگی های یک رستوران خوب و مورد اعتماد مردم را بیان کردیم.

و در خصوص ویژگی های رستوران گیلکی رفسنجان و منوی این رستوران صحبت کردیم.

 

در ادامه با وبلاگ رستوران گیلانی رفسنجان با ما همراه باشید

 

بهترین رستوران در رفسنجان

 

بهترین رستوران در رفسنجان

برای آشنایی با بهترین رستوران در رفسنجان در ادامه این مقاله همراه ما باشید. رفسنجان یکی از شهرهای زیبای کویری در استان کرمان است، این شهر که به باغات پسته آن مشهور است، دارای آب و هوایی کویری می باشد که زمستان هایی سرد و تابستان هایی گرم دارد.

علاوه بر این ها شهر رفسنجان دارای آثار تاریخی بسیاری می باشد که تعدادی از آن ها در زمان پادشاهان صفویه در این شهر ساخته شده اند بناهایی مانند کاروان سرا، خانه های قدیمی و ... .

یکی دیگر از مواردی که باعث معروف شدن شهر رفسنجان است، وجود معدن مس سر چشمه در این شهر می باشد، این معدن بزرگترین معدن مس در خاورمیانه می باشد که در کمربند مسی جهان قرار گرفته. بخشی از مس استخراج شده از این معدن به کشور های دیگر صادر می گردد و باعث شده تا آمار صادرات غیر نفتی ما به واسطه این مس افزایش یابد.

 

معرفی بهترین رستوران در رفسنجان

شاید شما جز آن دسته افرادی باشید که تمایل به سفر به رفسنجان دارند، برای سفر به این شهر بهتر است تا فصول بهار و پاییز را انتخاب کنید تا با هوای خیلی گرم و یا خیلی سرم روبرو نشوید و بتوانید از تمام آثار باستانی وتاریخی این شهر دیدن کنید و لذت ببرید.

جز جدا نشدنی در سفر های ما، خوردن غذا در رستوران های شهر مقصد می باشد، بسیاری از افراد دوست دارند تا با دست پخت های متنوع مردم شهر های متفاوت آشنا شوند و غذا های سنتی و خوشمزه شهر های مختلف را تست کنند.

رستوران ما که به عنوان بهترین رستوران در رفسنجان شناخته شده است، می تواند با پذیرای شما گردشگران عزیز باشد، شما می توانید غذا های متنوع و مطبوع را در این رستوران سفارش دهید و از محیط زیبا و صمیمی این رستوران نهایت لذت را ببرید.

رستوران ما مفتخر است به عنوان بهترین رستوران در رفسنجان، پذیرای بسیاری از افراد معروف و محبوب مردمی باشد.

 

ویژگی های یک رستوران خوب

رستوران که یک واژه فرانسوی است به محلی گفته می شود که در آن انواع غذا و نوشیدنی سرو می شود،

غذای لذیذ و خوشمزه و با کیفیت، یکی از مواردی است که می تواند تعیین کننده جایگاه یک رستوران در بین مشتریانش باشد.

مواردی دیگری همچون تمیزی و بهداشت رستوران، رفتار پرسنل رستوران ، دکوراسیون و تنوع در منو رستوران برای مشتریان بسیار حائز اهمیت هستند.

رستوران ها یکی از مکان هایی هستند که می توانند فرهنگ و آداب مردم هر شهر و یا کشور را به گردشگران نشان دهند، غذا که جز جدا نشدنی از جوامع می باشد می تواند بیانگر فرهنگ افراد جامعه و طرز تفکر و سبک زندگی آن ها باشد.

در فرهنگ ایرانی سالن های غذا خوری انواع متفاوتی دارد که سفره خانه ها، قهوه خانه ها، چلو کبابی ها، دیزی سرا ها، طباخی ها، چای خانه ها و ... از انواع آن ها هستند.

گونه دیگری از غذا خوری ها که از فرهنگ غربی وارد کشور ما شده اند، فست فود ها می باشند، همان گونه که از اسم این گونه غذا خوری ها پیداست، غذا هایی که پخت آن ها آسان است و به سرعت سرو می شوند در این رستوران ها طبخ می شوند، غذاهایی مثل انواع پیتزا، انواع همبرگر، انواع ساندویچ و ... که این قبیل غذا خوری ها امروزه در میان مردم بسیار محبوب هستند و طرفداران بسیاری دارند.

 

چه غذا هایی در بهترین رستوران در رفسنجان سرو می شود؟

رستوران ما که یک رستوران گیلانی می باشد، علاوه بر آن که ارائه دهنده انواع چلو کباب و چلو خورش ها می باشد، غذا های گیلکی را با طعمی ناب و عطری دل پذیر برای شما آماده می کند.

شما می توانید در بهترین رستوران در رفسنجان، انوع غذا های ایرانی درجه یک را سفارش دهید و این غذا ها را یا در محل رستوران که محیطی زیبا و آرامش بخش است نوش جان کنید و یا به صورت بیرون بر خریداری کرده و غذا را در محلی دیگر سرو نمایید.

 

بهترین رستوران در رفسنجان

 

سرو میرزا قاسمی در بهترین رستوران در رفسنجان

میرزا قاسمی که یکی از غذا های خوشمزه و لذیذ شمالی است، دارای طرفداران بسیاری می باشد، به خصوص اگر این میرزا قاسمی در رستوران ما طبخ شده باشد، طعمی ناب خواهد داشت که هیچ کجا نظیر آن را نخواهید چشید. این غذا که از ترکیب بادمجان کبابی، گوجه کبابی، سیر، رب، تخم مرغ و نمک و ادویه می باشد به دل خواست شما می تواند با نان داغ و یا برنج کته سرو شود.

میرزا قاسمی یک جز جدا نشدنی از منوی رستوران گیلانی رفسنجان می باشد که طرفداران و دوست داران خاص خودش را دارد.

 

سرو غذا در ظروف مسی در بهترین رستوران در رفسنجان

رفسنجان به دلیل داشتن معدن مس، غنی از مس و ظروف مسی می باشد، رستوران ما به دلیل آن که دوست دار فرهنگ و عقاید ایرانی است تمامی غذا ها را برای مهمانان عزیز در ظروف مسی سرو می کند تا علاوه بر آن که حافظ سلامت شما عزیزان باشد، شما را با فرهنگ غنی این شهر زیبا و تاریخی آشنا سازد.

 

خواص ظروف مسی 

مس فوایدی برای بدن دارد که با خوردن غذا در ظروف مسی می توانیم از آن ها استفاده کنیم، خواصی نظیر: تسکین دهندگی مفاصل، کمک به سلامت قلب، کمک به سلامت پوست، کمک به تقویت مو، کمک به تولید میلین که برای مغز مفید است و ... .

شما می توانید برای آشنایی با شهر رفسنجان، مناطق تفریحی و گردشگری این شهر، آثار باستانی و مکان های زیارتی این شهر از مقالات دیگر ما دیدن کنید و آن ها را مطالعه نمایید.

 

 

 

 

محبوب ترین مقالات

تماس

کرمان، رفسنجان، خیابان امام روبروی بانک سپه

info@gilanirestaurant.ir

ساعات کار

پذیرایی ناهار از ساعت 12:00 تا ساعت : 16:00

پذیرایی شام از ساعت 19:00 تا ساعت : 24:00

رستوران همه روزه آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد

رزرو وقت

موبایل: 09133910617

تلفن ثابت: 03434266001

مدیر داخلی آقای نیکویی : 09132918060

جستجو